Termeni și condiții
- Termeni generali de utilizare a sitului
Acest sit se află sub administrarea Caracota Cristian Tudor PFA. Toate informațiile (text, imagini, logo-uri, elemente grafice, baze de date) aflate pe paginile de internet ale www.norender.ro sunt oferite pe baza Termeni şi Condiţii. Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui sit implică acceptarea acestor termeni şi condiţii.
Caracota Cristian Tudor PFA
Cod unic înregistrare: 37490084
Nr. Registrul Comerţului: F13/ 354/ 2017
Adresa: Lazu, str. Slt. Dumitras Sorin nr.7A
Utilizatorul este de acord să folosească serviciile și informațiile prezentate pe situl nostru numai în scopuri legale, fără a înteprinde activități care pot aduce o daună sau un prejudiciu pentru Caracota Cristian Tudor PFA Încălcarea legii se pedepsește conform legii în vigoare.
Utilizatorul este de acord să exonereze de răspundere și să nu acționeze Caracota Cristian Tudor PFA în justitie atât cu privire la orice pretenție ridicată de către un terț, cât și cu privire la orice pierdere sau alte răspunderi, suferite în vreun fel sau provocate direct de Caracota Cristian Tudor PFA ca urmare a incălcării sau ignorării de către Utilizator a acestor conditii.
Stocurile produselor afisate pe sit pot fi eronate, iar termenul de livrare poate varia in functie de acest factor. Stocul si termenul de livrare este comunicat telefonic sau pe mail de catre un reprezentat Caracota Cristian Tudor PFA dupa inaintarea comenzii de catre client. Comanda poate fi considerata ca a fost confirmata doar dupa ce clientul a acceptat termenul de livrare si implicit comanda.
2. Drepturile de autor
În concordanță cu legea pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996), conţinutul acestui sit (text, imagini, logo-uri, elemente grafice, baze de date) este proprietatea Caracota Cristian Tudor PFA . Folosirea fără acordul Caracota Cristian Tudor PFA a oricăror din elementele enumerate mai sus, este interzisa si se pedepseşte conform legilor în vigoare.
3. Politica de confidențialitate
Stabilit în conformitate cu legile în vigoare în privinţa protecţiei datelor cu caracter personal (Legea nr. 677/2001 și Legea nr. 506/2004), Caracota Cristian Tudor PFAse angajează să nu divulge, să nu copieze, transfere sau înstrăineze sub nicio formă, informaţii personale, cu excepţia cazului în care s-a convenit altfel de către instanţa competentă.
Datele personale introduse de către utilizatorul serviciilor noastre vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informaţiile cuprinse în formularul de comandă sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate la adresele solicitate de client. Caracota Cristian Tudor PFA nu oferă, nu vinde şi nu face schimb de adrese e-mail, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane fără acordul dumneavoastră explicit.
Aveţi dreptul să solicitaţi în orice moment ştergerea definitivă a contului sau orice alt tip de informatii salvate la adresa sales [@] norender.ro
Informatii cookie
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu“cookie”) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 părți: numele și continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Pe site-ul www.norender.ro se folosesc urmatoarele tipuri de cookie-uri:
JSESSIONID | este un cookie de sesiune, generat automat, care este utilizat pentru managementul aplicațiilor web (protocol HTTP, completarea online a notificării, accesarea registrului online al notificărilor). Acest cookie se șterge automat la închiderea browserului. |
YOUTUBE Cookies | in unele pagini ale site-ului au fost inclus un clip video de informare publică, prin canalul Youtube securizat, în privacy-enhanced mode (modul cu grad sporit de confidențialitate). Acesta poate instala module cookie (de sesiune / persistente) pe calculatorul dumneavoastră doar în momentul în care se dorește redarea acestuia (Play). Mai multe informații găsiți pe pagina https://support.google.com/youtube/answer/171780?hl=ro-RO |
Cum pot opri cookie-urile?
Utilizatorii își pot configura browserul să respingă fișierele cookie. Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite secțiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat și folosit (de exemplu: completarea online a notificării / registrul online al notificărilor / difuzarea clipului de informare publică, etc.). Mai multe informații despre cookie-uri puteți găsi pe site-ul www.allaboutcookies.org sau http://www.youronlinechoices.com/ro.
4. Declinarea responsabilităţii
Activitatile de prestare servicii intreprinse intre Caracota Cristian Tudor PFA si client sunt condiţionate de corectitudinea datelor furnizate de client în formularul de comandă. Caracota Cristian Tudor PFA nu isi asuma responsabilitatea pentru diversele prejudicii sau pagube rezultate din neonorarea comenzilor. Valoarea maximă a obligaţiilor faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare se reduce la valoarea sumelor încasate de la clientul respectiv.
5. Garanţia
Toate serviciile oferite de Caracota Cristian Tudor PFA beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. ” Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.
6 . Returul
Dreptul de a renunta la un serviciu este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.
Pentru a beneficia de acest serviciu, motivul trebuie sa fie unul intemeiat si produs in cauza prestatorului. De altfel, puteti cere un formular de retur sau Act aditional de reziliere contract. Acestea trebuie completate cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data inceperii colaborarii.
Procedura impune completarea FORMULARUL DE RETUR și, dupa aprobarea returului, vei fi anuntat prin e-mail.
Condiții pentru retur:
Conditțile de returnare sunt în concordanță cu legea în vigoare, mai exact O.U. nr.34 / 2014. Pentru mai multe informatii privind obligatiile partilor in cazul unui retur, va recomandam sa cititi AICI.
Returnarea banilor:
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, Caracota Cristian Tudor PFA se angajează să returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 14 zile de la recepționarea produsului de către vânzător.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, sigilat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
7. Comanda, înscrierea şi disponibilitatea
Puteţi comanda serviciile disponibile pe sit prin completarea formularul de înscriere din cadrul sitului și prin confirmarea unei comenzi. În urma confirmării înscrierii pe sit și a comenzii, veţi primi un e-mail de confirmare.
Onorarea tuturor comenzilor va fi realizată în timpul precizat in momentul confirmării comenzii. Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzieri în îndeplinirea obligaţiilor noastre care se datorează unor motive în afara controlului nostru.
8. Modalităţile de plată
Vă punem la dispoziţie următoarele modalităţi de plată:
Transfer Bancar (Ordin de plată).
În cazul transferului bancar, comanda va fi procesată după primirea confirmărea plăţii şi vă notificăm prin e-mail, privind livrarea comenzii. Comenzile finalizate şi neachitate în termen de 5 zile for fi şterse automat din sistemul de comenzi
Caracota Cristian Tudor PFA
Cod unic înregistrare: 37490084
Nr. Registrul Comerţului: F 13/ 354/ 2017
Adresa: Lazu, str. Slt. Dumitras Sorin nr.7A
Cont Lei: RO21BTRLRONCRT0CL4466401 – Banca Transilvania
Cont Lei: RO37INGB0000999906858048 – ING Bank
Link de plata prin Netopia Payments – in curs de implementare.
Livrarea serviciilor
Livrarea se face dupa acceptarea ofertei, prin semnarea contractului de colaborare si incasarea sumei conform contract. Pot exista cazuri când termnul de livrare nu poate fi respectat din cauze externe, ce nu țin de competența noastră. Dacă nu primiţi comanda la termenul stabilit sau dacă apare vreo problemă privind livrarea, vă rugăm să ne contactaţi pe sales@norender.ro
9. Link-uri la alte pagini de internet şi servicii
www.norender.ro poate conţine link-uri către alte pagini de internet care nu sunt sub controlul sau administrarea Caracota Cristian Tudor PFA. Nu ne asumăm răspunderea pentru conținutul informațiilor acestor pagini.
10. Reclamaţii
Pentru orice reclamaţii privind produsele sau serviciile oferite de www.norender.ro, vă rugăm să vă adresaţi pe sales@norender.ro sau la telefonul 0722 395 102.
11. Model de contract de colaborare pe care il veti primi dupa acceptarea ofertei de colaborare:
II. Obiectul contractului
Art.2. Obiectul prezentului contract este oferirea de catre prestator de statii de lucru „bare metal” (acces direct la statie fara virtualizare), cu scopul de procesare date pe un termen de timp prestabilit. Accesul la statia de lucru se face de la distanta prin o aplicatie oferita de Microsoft numita Remote Desktop connection. Accesul la resursele statiei de lucru este complet, beneficiarul avand posibilitatea sa utilizeze toate resursele puse la dispozitie fara nici un fel de limita tehnica.
Beneficiarul va primi si suport tehnic non stop din partea prestatorului pentru orice problema legata de statia de lucru si de buna functionare a acesteia.
III. Durata contractului
Art.3. Durata contractului incepe la 1 zi dupa confirmarea platii si se finalizeaza dupa numarul de luni stabilite prin tipul de pachet ales de beneficiar (1 luna – 24 luni).
IV. Condiții de plată și livrare
Art.4. Prețul stabiliit conform grilei de abonamente din Anexa 1:
Tip abonament:
|
|
Pret final Lei: |
|
Art.5. Plățile se vor efectua prin ordin de plată în contul Prestatorului, IBAN RO37INGB0000999906858048, cont deschis la ING Bank, sucursala Constanta.
Art.6. Termenul de plată acordat este de 15 zile calendaristice, calculate de la data emiterii facturii.
IV. Obligatiile partilor
Art. 7 Obligatiile Prestatorului
Art. 7.1 Prestatorul se obliga sa puna la dispozitia beneficiarului statia de lucru conform tipului de abonament ales in conditii optime de utlizare pe toata durata contractului.
Art. 7.2 Prestatorul se obliga sa asigure timp de functionare 95% din perioada contractului in cazul caderilor de tensiune.
Art. 7.3 Prestatorul se obliga sa asigure suport beneficiarului in instalarea programelor si in buna functionare a statiei de lucru pe toata perioada contractuala.
Art. 7.4 Prestatorul se obiga sa puna la dispozitia beneficiarului un FTP local unde beneficiarului poate sa pastreze copie de sigurata a fisierelor lui.
Art. 7.5 Prestatorul se obiga sa puna la dispozitia beneficiarului o alta statie de lucru cu aceleasi specificatii sau mai bune in cazul in care statia de lucru intampina probleme de ordin tehnic in termen de maxim 5 zile lucratoare.
Art. 7.6 Prestatorul se obliga sa asigure masuri de siguranta potrivite impotriva virusilor sau atacuri cibernetice.
Art. 7.7 Prestatorul va repune in functiune statia de lucru la setarile initiale la pretul de 400 lei in cazul in care sistemul de operare de pe statia de lucru a suferit erori din cauza utilizarii necorespunzatoare ale beneficiarului.
Art. 7.8 Prestatorul se obliga sa nu acceseze statia de lucru fara acordul beneficiarului.
Art. 7.9 Prestatorul va stabili impreuna cu beneficiarul 1 zi la fiecare 3 luni cand statia de lucru nu va fi disponibila pentru interventii de mentenanta.
Art.8 Obligatiile Beneficiarului
Art. 8.1 Beneficiarul se obliga sa instaleze si sa foloseasca numai programe software licentiate.
Art. 8.2 Beneficiarul se obliga sa nu copieze sau sa foloseasca fisiere cu provenienta necunoscuta.
Art. 8.3 Beneficiarul se obliga sa nu foloseasca statia de lucru pentru a comite activitati ilegale in Romania sau alte tari. Beneficiarul este singurul raspunzator pentru activitatea pe care o va intreprinde pe statia de lucru in cauza.
Art. 8.4 Beneficiarul se obliga sa foloseasca statia de lucru cu buna credinta, si sa nu suprautilizeze resursele statiei (de exemplu, overclock peste limite).
Art. 8.5 Beneficiarul este raspunzator pentru posibilele daune cauzate de utilizarea necorespunzatoare, sau in cazul daunelor cauzate de virusi sau alte tipuri de malware. In cazul deterioararii sistemului de operare din cauza beneficiarului, unde punerea in functiune presupune doar reinstalarea sistemului de operare, costul interventiei este 400 lei. In cazul in care utilizarea necorespunzatoare a statiei de lucru de catre beneficiar a dus la defectiuni de ordin tehnic, beneficiarul va suporta costul reparatiei sau al inlocurii conform unui deviz de reparatie oferit de o societate acreditata de catre producatoul piesei/pieselor defecte.
Art. 8.6 Beneficiarul se obliga ca la finalizarea contractului sa copieze pe un mediu extern si ulterior sa stearga toate fisierele personale folosite. Prestatorul va sterge la finalul contractului tot mediul de stocare folosit de beneficiar prin low-level format, facand recuperarea fisierelor imposibila si ireversibila.
V. Soluționarea litigiilor
Art.9. Beneficiarul și Prestatorul vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînțelegere sau dispută care se poate ivi între ei în cadrul sau în legatură cu îndeplinirea contractului. Dacă după 15 zile de la începerea acestor tratative neoficiale (amiabile), părțile nu reușesc să rezolve în mod amiabil o divergență contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluționeze de către instanțele judecătorești din Romania.
V/. Comunicări
Art.10. Orice comunicare între părți, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, trebuie să fie transmisă în scris. Comunicarile între părti se pot face și prin telefon, e-mail sau fax, cu conditia confirmării în scris a primirii comunicării. Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cât și în momentul primirii.
VII. Dispoziții finale
Art.11. Forţa majoră apără de răspundere partea ce o invocă. Partea care invocă forţa majoră are obligaţia de a aduce la cunoştinţa celeilalte părţi, în scris în maxim 5 zile de la apariţie, iar dovada forţei majore se va comunica în maxim 15 zile de la apariţie. Părţile au datoria de a-şi onora toate obligaţiile până la această dată.
Art.12. Rezilierea contractului, indiferent din ce motiv, nu are nici un efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi. Orice notificare între părţi se va face exclusiv în scris la adresele din contract.
Art.13. Prezentul contract reprezintă titlu executoriu pentru orice obligaţie de plată (preţ, penalităţi de întârziere) neonorată de către Beneficiar fără a mai fi necesară somaţia, punerea în întârziere şi fără orice altă formalitate prealabilă ori sentinţă judecătorească, pentru achitarea acestora. Părţile contractante stabilesc de comun acord ca, în conformitate cu art.4, alin.3, din legea nr. 469/2002 privind măsurile disciplinei contractuale, totalul penalităţilor pentru întârziere, prevăzute la prezentul articol poate depăşi cuantumul sumei asupra căreia sunt calculate. Prestatorul poate sista livrările de produse şi servicii în caz de neachitare la timp a facturilor restante şi totodată, are dreptul să mediatizeze situaţia după informarea prealabilă a Beneficiarului.
Art.14. Prezentul contract este unicul contract încheiat între părţi. Orice alte declaraţii sau acorduri anterioare, indiferent de forma lor scrisă sau orală nu au forţa obligatorie şi îşi pierd valabilitatea. Anexele, dacă există, semnate şi ştampilate de către ambele părţi, reprezintă parte integrantă din prezentul contract.
Art.15. Cesionarea contractului este posibilă numai cu acordul scris al părţilor. Denunţarea unilaterală a contractului este interzisă sub sancţiunea de daune, cu excepţia cazurilor expres prevăzute de prezentul contract.
VII. Intrarea în vigoare a contractului
Art.16. Prezentul contract a fost încheiat astăzi, 02.12.2022, în două exemplare, câte unul pentru Beneficiar, și unul pentru Prestator.